lauantai 24. lokakuuta 2009

Matto riekaleiksi

Minun ruokahaluni on palannut! Olen taas syönyt sekä aamupalan että päivällisen ilman jahkaamista jo monena päivänä peräkkäin. Tänään minun ruokahaluni oli jopa niin suuri, että taisin hotkaista palan olohuoneen mattoakin! Me olimme Rekun kanssa kaksin kotona ja nälkä yllätti minut.
Emäntä oli vihainen tuloksen nähdessään, ja kyllä minua nolotti! Kuljin ihan pienenpienenä seinien vierustaa kylpyhuoneeseen, ja koitin olla näkymätön. Rekku piti puoliani taas ja koitti kiinnittää emännän huomion toisaalle pomppimalla fudis suussa ja aiheuttamalla yleistä kaaosta. Minä luimistelin kylppärin perimmäisessä nurkassa ja koitin olla mahdollisimman katuvan näköinen.
Ei minua kyllä oikeasti kauheasti kaduta, sillä se matto vaan tuntuu niin kivalle hampaissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti