sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Safe Guardiansin leiri

Tänä viikonloppuna minä olin taas kasvattajani kennelin leirillä, ihan niin kuin vuosi sitten. Leiri oli samassa paikassa kuin viime vuonna ja ohjelmakin oli jotakuinkin samanlainen: mukavaa yhdessäoloa, ulkoilua, treenaamista ja pienimuotoinen näyttely. Tietysti leirillä myös syötiin ja nukuttiin hyvin leikin ja harjoittelun lomassa. Ja taas isäntäväki otti paljon valokuvia. Tässä hieman kuvia leiriltä:

Emäntä vie minua treenikentällä. Opimme pari uutta kikkaa.

Treeneissä pitää odotella vuoroaan. Tässä emäni Minto odottelee omaa treenivuoroaan.

Raju raekuuro yllätti kaikki ja värjäsi maan vähäksi aikaa valkoiseksi, kuten valkoistenpaimenkoirien  leirillä sopiikin. Minä olin onneksi sisällä kuuron sattuessa.

Parasta leirillä on ehkä kuitenkin tuttujen tapaaminen - j! jahtaaminen.

Suunnan vaihto...

...ja taas mennään!

Huh, tulipas juostua!

Näyttelyssä pääsin finaaliin, eli viiden parhaan joukkoon.

Ja viides sijahan sieltä tuli! Palkinnoksi sain toisen ruusukkeen komistamaan häkkiäni, ja purkillinen keksejä.

Leirillä oli yhteensä n. 25 valkkaria, mutta kaikki eivät sopineet yhteiskuvaan. Minä jouduin takariviin ja isäntä nosti minut syliin jotta ylipäänsä näkyisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti